Nově byly otevřené veřejné WC u zastávky hromadné dopravy Poliklinika, u podchodu pod ulicí Dr. Martínka. Toalety jsou zdarma.
Provozní doba:Vážení občané,
v případě připomínek nebo podnětů k sobotnímu úklidu dne 07. 12. 2024 kontaktujte pana Tomáše Grabovského, t. č. +420 770 141 419.
Vážení občané,
z důvodu svátku Památky zesnulých Vás informujeme o prodloužení provozní doby na veřejném pohřebišti v Ostravě – Zábřehu, kdy bude možno i využívat veřejné WC v prostoru u hlavní brány.
Provozní doba ve dnech 25. 10. – 3. 11. 2024 bude od 8:00 – 20:00 hodin.
V rámci výzvy NPŽP 11/2019 – Podpora alternativních způsobů dopravy programu životního prostředí a na základě Rozhodnutí č. 1191100082 o poskytnutí finančních prostředků ze Státního fondu životního prostředí ČR byla, Technickým službám Ostrava – Jih, příspěvkové organizaci schválena finanční podpora formou dotace.
Termín realizace: 1. 9. 2020 – 10. 12. 2021
Předmětem projektu je pořízení 1 ks vozidla s pohonem elektro kategorie N1, 1 ks vozidla s pohonem elektro kategorie L7E, 1 ks vozidla s pohonem CNG kategorie N1 a 1 ks dobíjecí stanice. Nově pořízená vozidla budou složit ke sběru odpadu, údržbě veřejné zeleně a správě městského mobiliáře.
V návaznosti na probíhající 5. ročník participativního rozpočtu vyzýváme občany k podávání návrhů.
V září 2018 realizovaly Technické služby Ostrava - Jih, příspěvková organizace projekt Nákup zametacího stroje značky Bucher CITYCAT 2020 XL Euro 6/EuroMot IIIB. Tento univerzální výkonný a vysoce sofistikovaný zametací stroj s objemem 2 m3 používají TSOJ pro čištění místních komunikací III. a IV. třídy, chodníků, parkovišť a odstavných ploch v městském obvodu Ostrava – Jih, kterých je cca 200 km. Projekt byl realizován s finanční podporou statutárního města Ostravy.
Technické služby Ostrava - Jih, p. o. se podílely na přípravě akce pro ÚMOb - očkování psů proti vzteklině, které se bude konat v pátek dne 7. června 2019, 08:00 - 12:00, 13:00 - 15:00 na ul. Provaznická 62, Hrabůvka (zahrada bývalé mateřské školy, naproti ZŠ Provaznická).
TSOJ zahájily spolupráci se Starokatolickou církví v Českém Těšíně, kdy v kapli na ul. U Studia zřídily nové osvětlení interiéru. Bohoslužbny v této kapli budou probíhat pravidelně každý týden v neděli od 18:00 hodin. Všichni občané jsou srdečně zváni. Kontakt pro více informací: Bc. Kamil František Kozelský - jáhen, t.č. +420 777 794 557, facebook: StarokatoliciOstrava
Dne 29. 4. 2019 byly uvedeny do provozu fontány v obvodu Ostrava - Jih
Dne 3. 12. 2018 se Technické služby Ostrava – Jih, příspěvková organizace, přestěhovaly z provizorních prostor bývalé základní školy V Zálomu 1, Ostrava – Zábřeh do nově zrekonstruovaného sídla na ulici Kpt. Vajdy 3202/6, Ostrava – Zábřeh.
TSOJ děkují zřizovateli za vybudování nového sídla, podporu a rozvoj Technických služeb.
Vážení občané,
z důvodu Památky zesnulých bude od 26.10.2018 – 3.11.2018 rozšířena otevírací doba hřbitova U Studia od 8:00 do 20:00 h, kdy bude možno i využívat veřejné WC v prostoru u hlavní brány.
Chtěl bych Vám touto cestou poděkovat za odplevelení chodníků na ulici Šamanova v Ostravě-Zábřehu.
Petr Matěj
Šamanova 1902/6
Ostrava-Zábřeh
Dobrý den,
přijměte prosím velké díky za Váš podíl na průběhu úterní akce Den dětí v Lesní škole - perfektní přípravu, nasazení, vstřícnost a úsměvy od začátku do konce, a dál při úklidu areálu po akci.
Těším se na další společné (a zaručeně vydařené) akce.
S přáním hezkých dní
Mgr. Gabriela Gödelová
tisková mluvčí
Městský obvod Ostrava-Jih
odbor strategického rozvoje, vztahů s veřejností, školství a kultury
Horní 791/ 3, 700 30 Ostrava-Hrabůvka
Dne 7.6.2018 bylo našim zaměstnancům uděleno poděkování ředitele základní a mateřské školy Ostrava - Zábřeh, za vyklizení vyřazeného majetku.
Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o předání pochvaly za práci, kterou odvedli pracovníci TS p. Suchoň a pí Žigová při úklidu kontejnerového stání na ulici Chrjukinova 3, dne 29.5.2018. Tak by měl vypadat úklid prostranství, úplně vzorový. Prosím, tlumočit toto jejich nadřízenému, jistě by je to potěšilo. Děkuji.
Ing.Stuchlá
Z důvodu havárie čerpadla v podchodu u Venuše na ul. Dr. Martínka jsou toalety do odvolání uzavřeny.
Předpokládaný termín zprovoznění je 9.3.2018.
Omluváme se za vzniklé problémy.
Závada odstraněna 8.3.2018 v 10:30hod. Veřejné toalety jsou již v provozu.
Dne 19.11.2017 byl uveřejněn článek "Veřejné toalety: hlavně musíte vědět, kde hledat", ve kterém se dozvíte něco málo o toaletách provozovaných naší organizací.
Vážení členové bytových družstev, společenství vlastníků a individuální vlastníci,
dovolte, abychom Vám sdělili, že s účinností k 30. 6. 2017 dojde k ukončení činnosti správy bytových družstev, společenství vlastníků a individuálních vlastníků v naší organizace, vykonávané na základě mandátních respektive příkazních smluv. Důvodem pro ukončení činnosti je její nerentabilita. Ke zrušení doplňkové činnosti naší organizace dochází také s ohledem na ustanovení zákona č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů.
V návaznosti na uvedené a s ohledem na nutnost předání veškeré související dokumentace vašemu novému správci a zajištění kontinuity v řádném vedení evidence a prováděných platbách si Vás, členy statutárních orgánů a individuální vlastníky, dovolujeme požádat o sdělení kontaktních údajů vašeho nového správce nejpozději ve lhůtě do 15. 6. 2016.
V případě Vašich dotazů se obraťte na paní Silvii Krejchovou na telefonním čísle 555 502 964, 720 982 543, případně e-mailem na adrese krejchova@tsoj.cz
Děkujeme Vám za mnoholetou spolupráci a přejeme Vám pevné zdraví, mnoho úspěchů a osobní pohodu.
Ing. Miroslav Janečka
ředitel
Ode dne 18.1.2017 budou úřední hodiny, konané každý týden ve středu, přesunuty na budovu Technických služeb - U Lesa 69.
Čas úředních hodin se mění - 7:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Z technických důvodů jsou dočasně nefunkční pevné linky mistrů Moravce a Pullmanna. V případě potřeby je, prosím, kontaktujte na jejich mobilní čísla.
Děkujeme za pochopení.
Vážení klienti,
mezi svátky - dne 28.12.2016 jsou úřední hodiny zrušeny. Děkujeme za pochopení.
Dne 6. 12. 2016 přijal pan ředitel Ing. Miroslav Janečka pozvání k rozhovoru pro televizi Fabex. Na tento rozhovor se můžete podívat zde. Dozvíte se nejen základní informace o naší organizaci, ale také co nás v nejbližších dnech čeká.
Vážení partneři, vážení kolegové,
dovolte, abychom Vám v tomto předvánočním čase poděkovali za přízeň a spolupráci, které se nám v letošním roce z Vaší strany dostávalo. Hluboce si toho vážíme a věříme, že se v budoucím období bude tato spolupráce prohlubovat, především ke spokojenosti občanů našeho městského obvodu.
Jelikož bychom chtěli právě občanům našeho obvodu v dalších letech poskytovat profesionálnější služby i zázemí, je nutné naše pracovní prostory tomuto přizpůsobit. Z tohoto důvodu dojde dne 15. 12. 2016 k přestěhování zaměstnanců do objektu bývalé základní školy V Zálomu 2948/1, Ostrava – Zábřeh (Pískové doly). V mezidobí bude v objektu původní budovy na ulici Kpt. Vajdy probíhat stavební rekonstrukce, po jejímž ukončení se vrátíme zpět. Bohužel v daném okamžiku nejsme schopni dobu návratu blíže specifikovat.
Do doby zahájení rekonstrukce budou v původním objektu zachovány úřední dny každou středu v rozšířeném čase, a to od 7:00 - 12:00 a od 13:00 - 18:00 hodin. Urgentní požadavky mimo úřední dny bude možné řešit na přechodné adrese organizace.
Předem Vám velice děkujeme za spolupráci, trpělivost i pochopení.
Ke dni 1.11.2016 zakoupila organizace Technické služby Ostrava-Jih vozidlo pro svoz odpadů z parkových a odpadkových košů, tzv. košovku. Tento vůz dostala na starost naše zaměstnankyně, paní Petra Čadová. Více podrobných informací sdělených panem ředitelem Ing. Miroslavem Janečkou nebo panem starostou Bc. Martinem Bednářem naleznete v reportáži pro TV Polar (od 1:45min).
Dne 22. 11. 2016 bylo našemu zaměstnanci uděleno poděkování ředitele Základní a Mateřské školy Ostrava-Hrabůvka, za ořez stromů a keřů v areálu školy.
Vážení klienti, rádi bychom pro Vás zvýšili kvalitu poskytovaných služeb v oblasti bytové správy, proto jsme posílili personálního obsazení. Vaše požadavky spojené s bytovou agendou ve věcech smluvních a právních má nyní na starost paní Silvie Krejchová.
Dovolujeme si Vás informovat o skutečnosti, že od 1. 7. 2016 převzala paní Jana Čerňavová veškerou bytovou agendu a povinnosti vyplývající pro naši společnost z mandátních smluv.
Současně Vás ujišťujeme, že nastalá změna nebude mít jakýkoliv dopad na zavedený standard poskytovaných služeb.
Dovolujeme si Vám oznámit , že dochází ke změně pracovní doby pro správu bytů :
od 1.6.2016 – úřední hodiny STŘEDA 8:00 – 12:00 a 13:00 – 17:00 hod.
Veškeré dosavadní služby Vám budou poskytovány v původním rozsahu.
Těšíme se na další spolupráci s Vámi.
Martina Teprová
referent pro správu bytů
Přinášíme další reportáž o naší rozvíjející se činnosti na úseku údržby komunikací.
Reportáž prosím shlédněte ZDE.
© 2016 - 2024 Technické služby Ostrava - Jih